Reglement

Algemene voorwaarden van de OutletBaby online shop

met de regels voor het sluiten van een overeenkomst via de webwinkel met de belangrijkste informatie over de verkoper, de webwinkel en consumentenrechten






TEKSTBOEK§ 1 Definities§ 2 Contact opnemen met de verkoper§ 3


Technische vereisten§ 4 Winkelen in de winkel§ 5 Betalingen§ 6


Afhandeling van bestellingen§ 7 Herroepingsrecht§ 8 Uitzonderingen op het herroepingsrecht§ 9


Klachten§ 10 Persoonsgegevens§ 11 Reserveringen Bijlage 1: Voorbeeld annuleringsformulier

§ 1 BEGRIFFSBESTIMMUNGEN



Werkdagen - dagen van maandag tot en met vrijdag met uitzondering van officiële feestdagen in Polen.Burgerlijk Wetboek - wet van 23 april 1964 Burgerlijk Wetboek.Consument - een consument in de zin van het Burgerlijk Wetboek.
Rekening - een gratis functie van de Winkel (elektronisch aangeboden dienst) geregeld door aparte regelgeving, dankzij welke elke persoon die gebruik maakt van de Winkel een individuele rekening in de Winkel kan openen.

Koper - elke entiteit die aankopen doet in de Winkel.Prioritaire Koper - een Koper die een consument of een prioritaire entiteit is.
Bevoorrechte Handelaar - een natuurlijke persoon die een contract sluit met de Verkoper dat rechtstreeks verband houdt met zijn zakelijke activiteit, maar voor hem geen professioneel karakter heeft.


Afhaalpunt - de plaats gelegen aan 53 Dworcowa Street, 62-001 Chludowo, PolskaRegelgeving - dit reglement.Winkel - OutletBaby online winkel geëxploiteerd door de Verkoper op https://outletbaby.
nlVerkoper - Anita Kujawa, ondernemer die een zakelijke activiteit uitoefent onder de naam Anita Kujawa, ingeschreven in het Centraal Register en Informatie over Bedrijfsactiviteiten dat wordt bijgehouden door de minister van Economische Zaken en het bijhouden van het Centraal Register en Informatie over Bedrijfsactiviteiten, NIP 6060038771, REGON nr.
385391700, ul. Młyńska 5/9, 61-729 Poznań, Polska Wet opdeconsumentenrechten - Wet van 30 mei 2014 betreffende consumentenrechten.

§ 2 CONTACT OPNEMEN MET DE VERKOPER

  1. Postadres: Dworcowa straat 53, 62-001 Chludowo, Polen
  2. E-mailadres: shop@outletbaby.nl
  3. Telefoon: +48516028885
  4. Adres voor het retourneren van de goederen (in geval van annulering):



    Packeta/mySendle Crossdock Kod zwrotny paczki - 95970421 Graafstroomstraat 2 3044AR Rotterdam Holandia
  5. Adres voor de verzending van de geclaimde goederen:



    Packeta/mySendle Crossdock Kod zwrotny paczki - 95970421 Graafstroomstraat 2 3044AR Rotterdam Holandia

§ 3 TECHNISCHE ANFORDERUNGEN

  1. Om de shop goed te laten werken, heb je nodig
    • : een apparaat met internettoegangeen
    • webbrowser die JavaScript en cookies
    ondersteunt.
  2. Naast de vereisten vermeld in paragraaf 1, is een actief e-mailaccount vereist om een bestelling te plaatsen in de shop.

§ 4 AANKOPEN IN DE WINKEL

  1. De productprijzen die in de winkel worden weergegeven, zijn de totaalprijzen voor het product.
  2. De verkoper wijst erop dat de totale prijs van een bestelling bestaat uit de prijs voor het product dat wordt weergegeven in de winkel en, indien van toepassing, de verzendkosten voor de goederen.
  3. Het gekozen product moet in het winkelmandje in de winkel worden geplaatst.
  4. De koper selecteert vervolgens de leveringswijze van de goederen en de betalingswijze voor de bestelling uit de beschikbare opties in de winkel en voert de gegevens in die nodig zijn om de bestelling uit te voeren.
  5. Een bestelling wordt geplaatst wanneer de koper de inhoud ervan bevestigt en de algemene voorwaarden accepteert.
  6. Een bestelling staat gelijk aan het afsluiten van een contract tussen de koper en de verkoper.
  7. De koper kan zich registreren in de winkel, d.w.z. een account aanmaken, of winkelen zonder zich te registreren door bij elke bestelling zijn gegevens in te voeren.

§ 5 BETALINGEN

  1. Een bestelling kan naar keuze van de koper worden betaald
    1. :via het betaalplatform:
      • PayUPayPalper
    .
  2. Als betaling via het betalingsplatform PayU wordt gekozen, is de online betalingsdienstaanbieder PayU S.A..
  3. Als de koper kiest voor vooruitbetaling, moet de bestelling binnen 3 werkdagen na het plaatsen van de bestelling worden betaald.
  4. De verkoper wijst erop dat voor betaalmethoden waarbij het veld voor het invoeren van de gegevens die nodig zijn om de betaling af te ronden onmiddellijk na het plaatsen van de bestelling verschijnt, de betaling van de bestelling alleen onmiddellijk na het plaatsen van de bestelling mogelijk is.
  5. Door in de winkel te kopen, aanvaardt de koper het gebruik van elektronische facturen door de verkoper. De koper heeft het recht om zijn toestemming in te trekken.

§ 6 NAKOMING VAN HET CONTRACT

  1. De levertijd wordt aangegeven in de winkel.
  2. Als de koper ervoor heeft gekozen om een bestelling vooruit te betalen, zal de verkoper de bestelling uitvoeren zodra de betaling is verricht.
  3. Als de koper producten met verschillende levertijden in één bestelling heeft gekocht, wordt de bestelling verwerkt binnen de periode die geldt voor het product met de langste levertijd.
  4. De in de winkel gekochte producten worden geleverd volgens de door de koper gekozen leveringsmethode
    1. : Koerier
    .
  5. De koper kan de goederen persoonlijk afhalen bij het afhaalpunt tijdens de openingsuren.
  6. Als de koper kiest voor persoonlijk afhalen, zullen de goederen klaarstaan op de aangegeven leverdatum.

§ 7 WIDERRUFSRECHT

  1. Een bevoorrechte koper heeft het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen af te zien van een overeenkomst die hij via de shop met de verkoper heeft gesloten in overeenstemming met § 8 van de Algemene Voorwaarden.
  2. De herroepingstermijn eindigt na 14 dagen vanaf de datum
    1. waarop de voorrangskoper de goederen in ontvangst heeft genomen of waarop een door de voorrangskoper aangewezen derde, niet zijnde de vervoerder, de goederen in ontvangst heeft genomen;
    2. wanneer de prioritaire koper het laatste goed, de laatste partij of het laatste deel in bezit heeft genomen, of wanneer een door de prioritaire koper aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed, de laatste partij of het laatste deel in bezit heeft genomen, in geval van een overeenkomst die de eigendomsoverdracht van verscheidene afzonderlijk, in partijen of in gedeelten geleverde goederen inhoudt.
  3. Opdat de bevoorrechte koper zijn herroepingsrecht zou kunnen uitoefenen, moet hij de verkoper op de hoogte brengen van zijn beslissing om de overeenkomst te herroepen door middel van een ondubbelzinnige verklaring (bv. een brief verzonden per post of e-mail) met gebruikmaking van de gegevens vermeld in § 2 van de Algemene Voorwaarden.
  4. Een bevoorrechte koper kan het modelformulier voor herroeping aan het einde van de Algemene voorwaarden gebruiken, maar dit is niet verplicht.
  5. Om aan de annuleringstermijn te voldoen, volstaat het dat de bevoorrechte koper de informatie over de uitoefening van het annuleringsrecht verstuurt voordat de annuleringstermijn verstrijkt.
  6. GEVOLGEN VAN ANNULERING
  7. In geval van herroeping van de gesloten overeenkomst zal de verkoper alle van de prioritaire koper ontvangen betalingen, inclusief de kosten van levering van de goederen (met uitzondering van de extra kosten die voortvloeien uit het feit dat de prioritaire koper een andere wijze van levering heeft gekozen dan de door de verkoper aangeboden goedkoopste standaardlevering), onverwijld en in ieder geval niet later dan veertien dagen na de dag waarop de verkoper op de hoogte is gesteld van de uitoefening van het herroepingsrecht door de prioritaire koper, aan de prioritaire koper terugbetalen.
  8. Voor deze terugbetaling zal de verkoper hetzelfde betaalmiddel gebruiken dat de voorrangskoper voor de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen met de voorrangskoper; in geen geval zullen aan de voorrangskoper voor deze terugbetaling kosten in rekening worden gebracht.
  9. Als de verkoper niet heeft aangeboden om de goederen zelf bij de voorrangskoper af te halen, kan de verkoper terugbetaling weigeren totdat hij de goederen heeft ontvangen of totdat hij een bewijs van teruggave heeft ontvangen, afhankelijk van wat zich het eerst voordoet.
  10. De verkoper verzoekt de goederen terug te sturen naar het adres: Packeta.de retourcode Schloßplatz 2 086 48 Bad Brambach zonder onnodige vertraging en in ieder geval niet later dan 14 dagen vanaf de dag waarop de voorrangskoper de verkoper op de hoogte heeft gesteld van de ontbinding van de koopovereenkomst. De termijn is in acht genomen als de voorrangskoper de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
  11. De begunstigde koper draagt de directe kosten voor het terugzenden van de goederen.
  12. De bevoorrechte koper is alleen aansprakelijk voor de waardevermindering die wordt veroorzaakt door het gebruik van de goederen dat verder gaat dan het loutere onderzoek van de staat, de eigenschappen en de functionaliteit ervan.
  13. Als de goederen vanwege hun aard niet per normale post kunnen worden teruggestuurd, moet de bevoorrechte koper ook de directe kosten voor het terugsturen van de goederen dragen. Het geschatte bedrag van deze kosten wordt door de verkoper meegedeeld aan de bevoorrechte koper in de beschrijving van de goederen in de winkel of bij het plaatsen van de bestelling.
  14. Als een terugbetaling nodig is voor een transactie die is uitgevoerd door een koper met een geprivilegieerde betaalkaart, zal de verkoper de terugbetaling uitvoeren op de bankrekening die aan deze betaalkaart is toegewezen.

§ 8 UITZONDERINGEN OP HET HERROEPINGSRECHT

 

    1. indien het voorwerp van de dienst een goed is dat wordt geleverd in een verzegelde verpakking die na opening om gezondheids- of hygiënische redenen niet kan worden teruggezonden indien de verpakking na levering is geopend;
    2. wanneer het voorwerp van de dienst een goed is dat door zijn aard na levering onlosmakelijk met een ander goed verbonden is;
    3. wanneer de dienst betrekking heeft op geluids- of beeldopnamen of computerprogramma's die in een verzegelde verpakking worden geleverd en waarvan de verpakking na levering wordt geopend;
    4. voor de levering van kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van abonnementscontracten;
    5. wanneer de prijs of vergoeding afhangt van schommelingen op de financiële markt waarop de verkoper geen invloed heeft en die zich kunnen voordoen vóór het verstrijken van de herroepingstermijn.Het herroepingsrecht bedoeld in § 7 van de Algemene Voorwaarden in geval van een op afstand gesloten overeenkomst is niet van toepassing op een overeenkomst
      1. :Het voorwerp van de dienst is een niet-geprefabriceerd goed dat wordt vervaardigd volgens de specificaties van een bevoorrechte koper of dat dient om te voldoen aan zijn individuele behoeften;
      .

§ 9 BESCHWERDEN

I ALGEMENE BEPALINGEN

  1. De Verkoper is jegens de Begunstigde Koper aansprakelijk voor de conformiteit van de uitvoering met het contract in overeenstemming met de algemeen geldende wetten, in het bijzonder de bepalingen van de Wet op de Consumentenrechten.
  2. De Verkoper verzoekt om klachten te sturen naar het postadres of het elektronische adres vermeld in § 2 van de Algemene Voorwaarden.
  3. Als het product een garantie heeft, is informatie over de garantie en de voorwaarden ervan beschikbaar in de Shop.
  4. Klachten met betrekking tot de werking van de Shop moeten naar het in § 2 van de Algemene Voorwaarden vermelde e-mailadres worden gestuurd.
  5. De verkoper zal binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht reageren.

II PRIORITAIRE KOPERS

  1. Goederen
    1. In geval van niet-conformiteit van de goederen met het contract, kan de gemachtigde koper de rechten uitoefenen die voorzien zijn in artikel 5a van de Wet op de Consumentenrechten.
    2. De verkoper is aansprakelijk voor elk gebrek aan overeenstemming van de goederen dat op het moment van levering bestaat en binnen twee jaar vanaf dat moment wordt vastgesteld, tenzij de houdbaarheid van de goederen zoals bepaald door de verkoper, zijn rechtsvoorgangers of personen die namens hem handelen langer is.
    3. Op basis van de bepalingen van de wet op de consumentenrechten kan een bevoorrechte koper in elk geval de
      1. vervanging van de goederen,
      de
      1. herstelling van de goederen
      eisen.
    1. Bovendien kan een bevoorrechte koper een verklaring afleggen om
      1. :de prijs te verminderen,
      2. van de overeenkomst terug te treden in
      een situatie waarin:
      • d
      • e verkoper heeft geweigerd de goederen in overeenstemming te brengen met de overeenkomst in overeenstemming met artikel 43d, lid 2 van de Wet consumentenrechten;
      • de verkoper heeft nagelaten de goederen in overeenstemming te brengen met de overeenkomst in overeenstemming met artikel 43d, lid 4 tot en met 6 van de Wet consumentenrechten.
      • 4-6 van de Wet inzake consumentenrechten;
      • het gebrek aan overeenstemming van de goederen blijft bestaan ondanks het feit dat de verkoper heeft geprobeerd de goederen in overeenstemming te brengen met de overeenkomst;
      • het gebrek aan overeenstemming van de goederen is zo belangrijk dat het een verlaging van de prijs of een ontbinding van de overeenkomst rechtvaardigt zonder voorafgaande nakoming van de verplichtingen die zijn vastgelegd in Art. 43d van de Wet inzake consumentenrechten; het gebrek aan overeenstemming
      • van de goederen blijft bestaan ondanks het feit dat de verkoper heeft geprobeerd de goederen in overeenstemming te brengen met de overeenkomst
      • .
      43d van de Wet inzake consumentenrechten;
    2. uit de verklaring van de verkoper of de omstandigheden blijkt duidelijk dat hij de goederen niet binnen een redelijke termijn of zonder onredelijk ongemak voor de begunstigde koper in overeenstemming zal brengen met de overeenkomst.
    3. In het geval van goederen die gerepareerd of vervangen moeten worden, moet de prioritaire koper de goederen ter beschikking stellen van de verkoper. De verkoper haalt de goederen op eigen kosten bij de voorrangskoper op.
    4. De prioritaire koper kan de overeenkomst niet herroepen wanneer de non-conformiteit van de goederen onbeduidend is.
    5. In het geval van terugtrekking uit de overeenkomst (voor goederen) zoals bedoeld in deze paragraaf, moet de voorrangskoper de goederen onmiddellijk op kosten van de verkoper terugsturen naar het adres Dworcowa 53, 62-001 Chludowo, Polska. De verkoper zal de prijs onverwijld, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen of het bewijs van hun terugzending, aan de voorrangskoper terugbetalen.
    6. De verkoper vergoedt de prioritaire koper onverwijld, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de verklaring van de prioritaire koper over de prijsvermindering, de bedragen die verschuldigd zijn als gevolg van de uitoefening van het recht op prijsvermindering.
    7. Buitengerechtelijke klachten- en verhaalsprocedures
      1. Als de klachtenprocedure niet tot het door de consument verwachte resultaat leidt, kan de consument onder andere gebruik maken van bemiddeling, die wordt georganiseerd door de bevoegde toezichthouder op de handel van de provincie waar een verzoek om bemiddeling moet worden ingediend. De procedure is meestal gratis. Een lijst van de arbeidsinspecties is hier te vinden: https: //uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
      2. Arbitrage door een plaatselijk bevoegde permanente minnelijke consumentenrechtbank, die werkzaam is bij de provinciale arbeidsinspecties en waarbij een verzoek tot onderzoek van de zaak voor de minnelijke rechtbank moet worden ingediend. De procedure is over het algemeen gratis. U kunt een lijst van rechtbanken vinden op: https: //uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
      3. gratis ondersteuning door de gemeentelijke of districtsombudsman voor consumenten;
      4. internet ODR-platform op: https: //ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

III ANDERE KOPERS ALS VOORKEURSKOPERS

  1. In het geval van een defect aan de goederen heeft een koper die geen bevoorrechte koper is de mogelijkheid om de defecte goederen op te eisen op basis van de garantie geregeld in het Burgerlijk Wetboek.
  2. Volgens het Burgerlijk Wetboek verliest een koper die geen bevoorrechte ondernemer is de rechten die voortvloeien uit de garantie indien hij de goederen niet heeft geïnspecteerd op de gebruikelijke tijd en wijze voor goederen van deze soort en hij de verkoper niet onmiddellijk op de hoogte heeft gebracht van het gebrek, en indien het gebrek pas later aan het licht is gekomen - indien hij de verkoper niet onmiddellijk na de ontdekking ervan op de hoogte heeft gebracht. De tijdige verzending van de kennisgeving van gebreken is voldoende om aan de termijn te voldoen.
  3. Bij het uitoefenen van de garantie kan een koper die geen bevoorrechte koper is, in overeenstemming met de bepalingen van het Burgerlijk Wetboek
    1. :een verklaring indienen om de prijs te verminderen,
    2. in
    3. geval van een materieel gebrek - een verklaring indienen om de overeenkomst te ontbinden,
    4. de vervanging van de goederen door goederen zonder gebreken eisen,
    5. de verwijdering van het gebrek eisen.
  4. Als het nodig is om de gebrekkige goederen aan de verkoper te leveren om de klacht te behandelen, is de koper, die geen prioritaire koper is, verplicht om de goederen af te leveren op het adres Dworcowa 53, 62-001 Chludowo, Polska.
  5. Voor alle duidelijkheid wijst de Verkoper erop dat de bepaling van § 11.5 van toepassing is op de aansprakelijkheid van de Verkoper jegens een Koper die geen Prioritaire Koper is in verband met een klacht.

§ 10 PERSONENBEZOGENE DATEN

  1. De beheerder van de persoonlijke gegevens die door de Koper worden verstrekt bij het gebruik van de Winkel is de Verkoper. Gedetailleerde informatie over de verwerking van persoonsgegevens door de Verkoper - met inbegrip van andere doeleinden en gronden voor gegevensverwerking en ontvangers van de gegevens - is te vinden in het Privacybeleid dat beschikbaar is in de Winkel, gebaseerd op het transparantiebeginsel van de Algemene Verordening van het Europees Parlement en de Raad (EU) betreffende gegevensbescherming -"RODO".
  2. Het doel van de verwerking van de door de Koper verstrekte gegevens in verband met aankopen in de Winkel door de Verkoper is de uitvoering van bestellingen. De basis voor de verwerking van persoonsgegevens in dit geval is
    • d
    • e overeenkomst of de op verzoek van de koper getroffen maatregelen die gericht zijn op het sluiten van de overeenkomst (artikel 6, lid 1, onder b), van de RODO),
    • de wettelijke verplichting van de verkoper in verband met de boekhouding (artikel 6, lid 1, onder c), van de RODO) en
    • het gerechtvaardigde belang van de verkoper dat bestaat in de verwerking van gegevens met het oog op de vaststelling van, het onderzoek naar of de verdediging tegen mogelijke claims (artikel 6, lid 1, onder f), van de RODO).
    .
  3. Het verstrekken van gegevens door de koper is vrijwillig, maar tegelijkertijd noodzakelijk voor het sluiten van het contract. Het niet verstrekken van de gegevens verhindert het afsluiten van het contract in de Shop.
  4. De in verband met de aankoop in de Shop verstrekte gegevens van de koper worden verwerkt tot het moment waarop:
    1. h
    2. et tussen de Koper en de Verkoper gesloten contract niet langer van kracht is;
    3. de Verkoper niet langer wettelijk verplicht is om de gegevens van de Koper te verwerken;
    4. de mogelijkheid tot het doen gelden van vorderingen door de Koper of de Verkoper in verband met het via de Shop gesloten contract niet langer bestaat;
    h
  5. et bezwaar van de koper tegen de verwerking van zijn persoonsgegevens - in het geval dat de grondslag voor de gegevensverwerking het gerechtvaardigde belang van de verkoper was
  6. - wordt geaccepteerd, afhankelijk van wat in elk geval van toepassing is en wat zich uiterlijk voordoet.

    1. De koper heeft het recht:
    2. toegang tot zijn persoonsgegevens,
    3. rectificatie,
    4. wissing,
    5. beperking van de verwerking,
    6. overdracht van gegevens aan een andere verwerkingsverantwoordelijke en ook het recht:
    7. te allen tijde bezwaar te maken, op gronden die verband houden met zijn bijzondere situatie, tegen de verwerking van hem betreffende persoonsgegevens op basis van Art.
    6(1)(f) RODO (d.w.z. op basis van de legitieme belangen die de verkoper nastreeft). .
  7. Om zijn rechten uit te oefenen, moet de Koper contact opnemen met de Verkoper via de gegevens vermeld in § 2 van de Algemene Voorwaarden.
  8. Als de Koper van mening is dat zijn gegevens onrechtmatig worden verwerkt, kan hij een klacht indienen bij de Voorzitter van de Autoriteit Persoonsgegevens.

§ 11 VORBEHALTE

    1. Het aanbieden van illegale inhoud door de koper is verboden.
    2. Elke bestelling in de winkel vormt een afzonderlijke overeenkomst en vereist een afzonderlijke aanvaarding van de Algemene Voorwaarden. Het contract wordt afgesloten voor de tijd en het doel van de uitvoering van de bestelling.
    3. Contracten gesloten op basis van de Algemene Voorwaarden worden in het Pools gesloten.
    4. In het geval van een mogelijk geschil met een Koper die geen Voorkeurskoper is, is de bevoegde rechtbank in de vestigingsplaats van de Verkoper bevoegd.
    5. Iedere aansprakelijkheid van de Verkoper jegens een Koper die geen Voorkeurskoper is op grond van een gesloten overeenkomst is - binnen de door de wet toegestane grenzen - beperkt tot het bedrag van de door de Koper geplaatste bestelling die tot het sluiten van de overeenkomst heeft geleid en tot 1 jaar na het sluiten van deze overeenkomst.





Bijlage 1 bij het reglement van orde Hieronder vindt u een modelformulier voor herroeping dat de consument of bevoorrechte ondernemer al dan niet kan gebruiken:




Voorbeeldformulier voor annulering (alleen invullen en terugsturen als je het contract wilt annuleren)


Anita Kujawa ul.
Dworcowa 53, 62-001 Chludowo, Polska E-mailadres: shop@outletbaby.nl

- Hiermit widerrufe(n) ich/wir (*) ..................................................................... den Vertrag über den Kauf der folgenden Waren(*) / über die Erbringung der folgenden Dienstleistung(*):






.............................................................................................................................................................................. .............................................................................................................................................................................. ..............................................................................................................................................................................







- Datum des Vertrages(*)/Empfang(*).............................................................................................................................................................................. - Name des/der Verbraucher(s)/privilegierte(s) Unternehmen: ...................................................................................................................................................................





........... - Anschrift des/der Verbraucher(s)/privilegierte(s) Unternehmen: .............................................................................................................................................................................. ..............................................................................................................................................................................





............................................................................................. Unterschrift des/der Verbraucher(s)/Unternehmer(s)(nur wenn das Formulier auf Papier eingereicht wird) Datum ............................................

(*) Nichtzutreffendes streichen.

Bedingungen und Konditionen

in de OutletBabywinkel




TEKSTBOEK§ 1 Definities§ 2 Contact opnemen met de dienstverlener§ 3



Technische vereisten§ 4 Account§ 5 Klachten§ 6 Persoonlijke gegevens§ 7 Reserveringen

§ 1 DEFINITIES



Consument - een consument in de zin van het Burgerlijk Wetboek.Account - een gratis winkelfunctie (dienst) geregeld in de Algemene Voorwaarden, waarmee de Klant een individuele Account kan aanmaken in de Winkel.Dienstontvanger - elke rechtspersoon die een Account aanmaakt of geïnteresseerd is in het aanmaken van een Account.
Voorkeursontvanger van diensten - een ontvanger van diensten die een consument is of een natuurlijke persoon die een contract aangaat met de dienstverlener dat rechtstreeks verband houdt met zijn/haar bedrijfsactiviteit, maar voor hem/haar geen professioneel karakter heeft.

Voorwaarden - deze Accountvoorwaarden.Winkel - de online winkel OutletBaby die wordt geëxploiteerd door de Dienstverlener op het adres https://outletbaby.
nlDienstverlener - Anita Kujawa, ondernemer die een zakelijke activiteit uitoefent onder de naam Anita Kujawa, geregistreerd in het centrale register en informatie over zakelijke activiteiten dat wordt bijgehouden door de minister die verantwoordelijk is voor de economie en het bijhouden van het centrale register en informatie over zakelijke activiteiten, NIP 6060038771, REGON nr. 385391700, ul. Młyńska 5/9, 61-729 Poznań, Polska.

§ 2 CONTACT MET DE SERVICEPROVIDER

  1. Postadres: Dworcowa straat 53, 62-001 Chludowo, Polen
  2. E-mailadres: shop@outletbaby.nl
  3. Telefoon: +48516028885

§ 3 TECHNISCHE EISEN

  1. Voor een goede werking en het instellen van een account heb je nodig
    • :een actieve e-mailaccounteen
    • apparaat met internettoegangeen
    • webbrowser die JavaScript en cookies
    ondersteunt

§ 4 ACCOUNT

  1. Het aanmaken van een account is volledig vrijwillig en hangt af van de wil van de ontvanger van de service.
  2. Het account biedt de klant extra opties, zoals het bekijken van de geschiedenis van bestellingen die de klant in de shop heeft geplaatst, het controleren van de status van een bestelling of het bewerken van klantgegevens.
  3. Om een account aan te maken, moet je het relevante formulier in de shop invullen.
  4. Door een account aan te maken, wordt een contract van onbepaalde duur gesloten tussen de klant en de dienstverlener voor de werking van het account onder de voorwaarden die zijn gespecificeerd in de Algemene voorwaarden.
  5. De klant kan de account op elk moment opzeggen zonder dat dit kosten met zich meebrengt.
  6. Om het account op te zeggen, moet u uw opzegging sturen naar de serviceprovider op het e-mailadres: shop@outletbaby.nl, wat zal resulteren in de onmiddellijke verwijdering van het account en de beëindiging van het contract voor de werking van het account.

§ 5 VERWERKING

  1. Klachten over het functioneren van de account moeten worden gestuurd naar het e-mailadres shop@outletbaby.nl.


  2. De Dienstverlener zal de klacht binnen 14 dagen onderzoeken.Gerechtelijke procedures voor het oplossen van klachten en het instellen van vorderingen.
  3. Als de klachtenprocedure niet tot het door de consument verwachte resultaat leidt, kan de consument onder andere een beroep doen op bemiddeling door de lokale provinciale arbeidsinspectie, waarbij een verzoek tot bemiddeling moet worden ingediend. De procedure is meestal gratis. Een lijst van de arbeidsinspecties is hier te vinden: https: //uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
  4. Arbitrage door een plaatselijk bevoegde permanente minnelijke consumentenrechtbank, die werkzaam is bij de provinciale arbeidsinspecties en waarbij een verzoek tot onderzoek van de zaak voor de minnelijke rechtbank moet worden ingediend. De procedure is over het algemeen gratis. U kunt een lijst van rechtbanken vinden op: https: //uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
  5. gratis ondersteuning door de gemeentelijke of districtsombudsman voor consumenten;
  6. internet ODR-platform op: https: //ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 6 PERSOONSGEGEVENS

  1. De beheerder van de persoonlijke gegevens die door de klant worden verstrekt bij het gebruik van de account is de serviceprovider. Gedetailleerde informatie over de verwerking van persoonsgegevens door de serviceprovider - met inbegrip van andere doeleinden en gronden voor gegevensverwerking en de ontvangers van de gegevens - is opgenomen in het privacybeleid dat beschikbaar is in de winkel - op basis van het transparantiebeginsel dat is opgenomen in de Algemene Verordening Gegevensbescherming van het Europees Parlement en de Raad (EU) -"RODO".
  2. Het doel van de verwerking van de gegevens van de klant is het beheren van de account. De basis voor de verwerking van persoonsgegevens in dit geval is het contract voor de levering van diensten of maatregelen die op verzoek van de klant zijn genomen om een dergelijk contract te sluiten (artikel 6, lid 1, onder b), van de GDPR), evenals het legitieme belang van de dienstverlener bij de verwerking van gegevens voor de vaststelling, uitoefening of verdediging van mogelijke claims (artikel 6, lid 1, onder f), van de GDPR).
  3. Het verstrekken van gegevens door de ontvanger van de dienst is vrijwillig, maar tegelijkertijd noodzakelijk voor het beheer van de account. Als de gegevens niet worden verstrekt, kan de dienstverlener de dienst voor accountbeheer niet leveren.
  4. De gegevens van de klant zullen worden verwerkt totdat
    1. :de rekening is opgezegd door de klant of door de dienstverlener op verzoek van de klant
    2. ;de
    3. mogelijkheid
    van de
    1. klant
    2. of de dienstverlener om claims in verband met de rekening te doen gelden ophoudt;
    3. het bezwaar van de klant tegen de verwerking van zijn persoonsgegevens is geaccepteerd - als de basis voor de verwerking het legitieme belang van de dienstverlener was -
    afhankelijk van wat in het individuele geval van toepassing is en afhankelijk van wat het laatst gebeurt.

    1. De ontvanger van de dienst heeft het recht:
    2. toegang tot zijn persoonsgegevens,
    3. rectificatie,
    4. wissing,
    5. beperking van de verwerking,
    6. overdracht van gegevens aan een andere verwerkingsverantwoordelijke en ook het recht:
    7. te allen tijde bezwaar te maken, op gronden die verband houden met de bijzondere situatie van de ontvanger van de dienst, tegen de verwerking van zijn persoonsgegevens op basis van art.
    6(1)(f) RODO (d.w.z. op grond van de gerechtvaardigde belangen die de dienstverlener nastreeft). .
  5. Om zijn rechten te doen gelden, moet de ontvanger van de dienst contact opnemen met de dienstverlener.
  6. Als de ontvanger van de dienst van mening is dat zijn gegevens onrechtmatig worden verwerkt, kan hij een klacht indienen bij de voorzitter van de gegevensbeschermingsautoriteit.

§ 7 BEPALINGEN

  1. Het aanbieden van illegale inhoud door de klant is verboden.
  2. De accountovereenkomst wordt afgesloten in het Pools.
  3. De Dienstverlener is gemachtigd om de Algemene Voorwaarden te wijzigen om geldige redenen zoals genoemd in paragraaf 4.
  4. Belangrijke redenen waarnaar in paragraaf 3 wordt verwezen zijn
    1. :de noodzaak om de Shop aan te passen aan de wetgeving die van toepassing is op de exploitatie van de Shop;
    2. de verbetering van de veiligheid van de aangeboden dienst;
    3. de wijziging van de functionaliteit van de Account die een wijziging van de
    Algemene Voorwaarden vereist.
  5. De klant wordt ten minste 7 dagen voordat de wijziging van kracht wordt per e-mail op de hoogte gesteld van de geplande wijziging van de Algemene Voorwaarden op het adres dat aan het account is toegewezen.
  6. Indien de klant de geplande wijziging niet aanvaardt, dient hij/zij de Dienstverlener hiervan op de hoogte te stellen door een passend bericht te sturen naar het e-mailadres van de Dienstverlener shop@outletbaby.pl, hetgeen zal resulteren in de beëindiging van het contract voor de werking van het Account op de datum van inwerkingtreding van de geplande wijziging of eerder op verzoek van de klant.
  7. Als de Klant geen bezwaar maakt tegen de geplande wijziging voordat deze van kracht wordt, wordt dit beschouwd als instemming, wat een toekomstige beëindiging van het contract niet in de weg staat.
  8. In geval van een eventueel juridisch geschil met een niet-bevoorrechte klant is de rechtbank van de vestigingsplaats van de dienstverlener bevoegd.






Voorschriften Nieuwsbrief

van de OutletBabywinkel






INHOUDSOPGAVE§ 1 Definities§ 2 Nieuwsbrief§ 3 Klachten§ 4 Persoonsgegevens§ 5 Slotbepalingen

§ 1 DEFINITIONEN


Consument - een consument in de zin van de bepalingen van de Wet van 23 april 1964 op het Burgerlijk Wetboek.Nieuwsbrief - een gratis elektronische dienst dankzij welke de Klant van de Dienstverlener via elektronische weg vooraf besteld nieuws over de winkel kan ontvangen, met inbegrip van informatie over aanbiedingen, promoties en nieuws in de winkel.

Winkel - de OutletBaby online shop die wordt beheerd door de Dienstverlener ophttps://outletbaby.nl. Ontvanger van de dienst - iedere persoon die gebruik maakt van de nieuwsbriefdienst.
Voorkeursklant - een klant die een consument is of een natuurlijke persoon die een overeenkomst sluit met de dienstverlener die rechtstreeks verband houdt met zijn/haar zakelijke activiteit, maar die niet professioneel voor hem/haar is.
Dienstverlener - Anita Kujawa, ondernemer die een zakelijke activiteit uitvoert onder de naam Anita Kujawa, geregistreerd in het Centraal Register en Informatie over Zakelijke Activiteit dat wordt bijgehouden door de minister die verantwoordelijk is voor de economie en het bijhouden van het Centraal Register en Informatie over Zakelijke Activiteit, NIP 6060038771, REGON nr. 385391700, ul. Młyńska 5/9, 61-729 Poznań, Polska.

§ 2 Newsletter

  1. De klant kan vrijwillig gebruik maken van de nieuwsbriefdienst.
  2. Om gebruik te kunnen maken van de nieuwsbriefdienst is een apparaat nodig met een webbrowser in de nieuwste versie die JavaScript en cookies ondersteunt, met internettoegang en een actieve e-mailaccount.
  3. De e-mails die in het kader van deze service worden verstuurd, worden verzonden naar het e-mailadres dat de klant heeft opgegeven bij de registratie voor de nieuwsbrief.
  4. Om een contract af te sluiten en zich aan te melden voor de nieuwsbriefdienst, moet de klant eerst op het daarvoor bestemde punt in de shop het e-mailadres invoeren waarop hij de in het kader van de nieuwsbrief verzonden berichten wil ontvangen. Door de registratie voor de nieuwsbrief wordt een dienstverleningscontract voor onbepaalde tijd afgesloten en begint de dienstverlener met het leveren van de dienst aan de klant - met inachtneming van punt 5.
  5. Voor een correcte uitvoering van de nieuwsbriefdienst is de klant verplicht zijn correcte e-mailadres op te geven.
  6. Berichten die als onderdeel van de nieuwsbrief worden verzonden, bevatten informatie over de mogelijkheid om zich af te melden en een link om zich af te melden.
  7. De klant kan zich te allen tijde zonder opgaaf van redenen en kosteloos afmelden voor de nieuwsbrief door gebruik te maken van de in paragraaf 6 genoemde optie of door een bericht te sturen naar het e-mailadres van de dienstverlener: shop@outletbaby.nl.
  8. Als de klant gebruik maakt van de link om zich af te melden voor de nieuwsbrief of een bericht stuurt met het verzoek om de nieuwsbrief te annuleren, leidt dit tot de onmiddellijke beëindiging van het contract voor de levering van deze dienst.

§ 3 Beanstandungen

  1. Klachten over de nieuwsbrief moeten worden gestuurd naar de dienstverlener op het e-mailadres: shop@outletbaby.nl.
  2. De dienstverlener zal binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht reageren.
  3. BUITENGERECHTELIJKE KLACHTEN- EN VERHAALSPROCEDURES
  4. Als de klachtenprocedure niet tot het door de consument verwachte resultaat leidt, kan de consument onder meer gebruikmaken van de bemiddelingsprocedure die wordt georganiseerd door de bevoegde provinciale toezichthouder op de handel, waarbij een verzoek om bemiddeling moet worden ingediend. De procedure is meestal gratis. Een lijst van de arbeidsinspecties is hier te vinden: https: //uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
  5. Arbitrage door een plaatselijk bevoegde permanente minnelijke consumentenrechtbank, die werkzaam is bij de provinciale arbeidsinspecties en waarbij een verzoek tot onderzoek van de zaak voor de minnelijke rechtbank moet worden ingediend. De procedure is over het algemeen gratis. U kunt een lijst van rechtbanken vinden op: https: //uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
  6. gratis ondersteuning door de gemeentelijke of districtsombudsman voor consumenten;
  7. internet ODR-platform op: https: //ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 4 Persoonlijke gegevens

  1. De beheerder van de persoonlijke gegevens die door de klant worden verstrekt in verband met het abonnement op de nieuwsbrief is de dienstverlener. Gedetailleerde informatie over de verwerking van persoonsgegevens door de dienstverlener - met inbegrip van andere doeleinden en gronden voor gegevensverwerking evenals ontvangers van de gegevens - is te vinden in het privacybeleid dat beschikbaar is in de winkel als gevolg van het transparantiebeginsel van de Algemene Verordening Gegevensbescherming van het Europees Parlement en de Raad (EU) -"RODO".
  2. Het doel van de verwerking van de gegevens van de klant is het versturen van de nieuwsbrief. De basis voor de verwerking van persoonsgegevens in dit geval is het servicecontract of de op verzoek van de ontvanger van de dienst genomen maatregelen die gericht zijn op het sluiten van dit contract (artikel 6, lid 1, onder b), van de GDPR), evenals het gerechtvaardigde belang van de dienstverlener bij de verwerking van gegevens voor het vaststellen, onderzoeken of verdedigen tegen mogelijke claims (artikel 6, lid 1, onder f), van de GDPR).
  3. Het verstrekken van gegevens door de klant is vrijwillig, maar tegelijkertijd noodzakelijk om de nieuwsbriefdienst te kunnen leveren. Het niet verstrekken van gegevens betekent dat de dienstverlener deze dienst niet kan leveren.
  4. De gegevens van de klant worden verwerkt totdat
    1. :de klant de nieuwsbrief opzegt;
    2. de klant of de dienstverlener geen aanspraken meer kan doen gelden in verband met de nieuwsbrief;
    3. het bezwaar van de klant tegen de verwerking van zijn persoonlijke gegevens wordt geaccepteerd - op voorwaarde dat de basis voor de verwerking het legitieme belang van de dienstverlener was -
    afhankelijk van wat in het individuele geval van toepassing is en wat zich het laatst voordoet.
  5. De klant heeft het recht om te verzoeken om
    1. toegang tot hun persoonlijke gegevens
    2. rectificatie,
    3. annuleringen,
    4. beperking van de verwerking,
    5. Te allen tijde bezwaar te maken, op gronden die verband houden met zijn of haar bijzondere situatie, tegen de verwerking van hem of haar betreffende persoonsgegevens die is gebaseerd op artikel 6, lid 1, onder f), van de GDPR (d.w.z. op grond van de gerechtvaardigde belangen die de dienstverlener nastreeft).
  6. Om zijn rechten te doen gelden, moet de ontvanger van de dienst contact opnemen met de dienstverlener.
  7. Als de ontvanger van de dienst van mening is dat zijn gegevens onrechtmatig worden verwerkt, kan hij een klacht indienen bij de voorzitter van de Gegevensbeschermingsautoriteit.

§ 5 Slotbepalingen

  1. De dienstverlener behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden te wijzigen, maar alleen om gegronde redenen. Een belangrijke reden is de noodzaak om de bepalingen te wijzigen als gevolg van de modernisering van de nieuwsbriefdienst of een wijziging in de wettelijke bepalingen die van invloed zijn op de levering van de dienst door de dienstverlener.
  2. De informatie over de geplande wijziging van de bepalingen wordt ten minste 7 dagen voordat de wijziging van kracht wordt naar het e-mailadres van de klant gestuurd dat bij de aanmelding voor de nieuwsbrief is opgegeven.
  3. Indien de Ontvanger van de Dienst geen bezwaar maakt tegen de geplande wijzigingen op het moment dat deze van kracht worden, wordt hij geacht deze te hebben geaccepteerd.
  4. In het geval dat de Klant de geplande wijzigingen niet accepteert, dient hij/zij een overeenkomstige kennisgeving te sturen naar het e-mailadres van de Dienstverlener: shop@outletbaby.nl,wat zal resulteren in de beëindiging van de Dienstverleningsovereenkomst zodra de geplande wijzigingen van kracht worden.
  5. Het aanbieden van illegale inhoud door de klant is verboden.
  6. Het servicecontract voor de nieuwsbrief wordt afgesloten in het Pools.
  7. In het geval van een mogelijk juridisch geschil met een niet-geprivilegieerde klant, is de bevoegde rechtbank voor de statutaire zetel van de dienstverlener bevoegd.

 

ELK VOORWERP WORDT VOORAF GEREINIGD EN GEDESINFECTEERD VOORDAT HET WORDT VERKOCHT, MAAR DAT BETEKENT NIET DAT JE HET METEEN AAN JE KIND KUNT GEVEN! VOLGENS ALLE NORMEN MOETEN ZELFS NIEUWE VOORWERPEN VOORAF DOOR DE STAAT WORDEN GESTERILISEERD!

omhoog
Shop is in weergavemodus
Volledige versie van de site bekijken
Sklep internetowy Shoper Premium