Retourneren en klachten

Retourneren en klachten

Terugtrekking uit het contract

Als je een zogenaamde bevoorrechte koper bent en dus:

A) een consument

of

B) een natuurlijke persoon voor wie de overeenkomst die u met ons hebt gesloten rechtstreeks verband houdt met uw bedrijfsactiviteit, maar voor u geen professioneel karakter heeft

- Als algemene regel hebt u het recht om een op afstand gesloten overeenkomst te herroepen.

U kunt de overeenkomst herroepen door ons een verklaring van herroeping te sturen, bijvoorbeeld door een e-mail te sturen naar: shop@outletbaby.nl.

U kunt het contract binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen herroepen.

De herroepingstermijn van 14 dagen gaat in op de dag waarop u of een door u aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is, de goederen in ontvangst neemt of, in het geval van een overeenkomst die meerdere goederen omvat die afzonderlijk, in partijen of in gedeelten worden geleverd, op de dag waarop u het laatste goed, de laatste partij of het laatste gedeelte in ontvangst neemt.

Voor de inachtneming van de termijn is het voldoende dat de verklaring vóór het verstrijken ervan wordt verzonden.

Stuur de geretourneerde goederen onmiddellijk naar ons terug op het volgende adres:

Packeta/mySendle Crossdock
retourcode pakket- 95970421
Graafstroomstraat 2
3044AR Rotterdam
Holandia

Wij zullen u de betalingen die u hebt gedaan onmiddellijk terugbetalen onder de voorwaarden die zijn vermeld in de algemene voorwaarden van de winkel, maar niet later dan 14 dagen na ontvangst van uw herroepingsverklaring.

Als we niet hebben aangeboden om de goederen zelf bij je op te halen - kunnen we de terugbetaling van de betaling die we van je hebben ontvangen achterhouden totdat we de goederen hebben teruggekregen of je het bewijs van hun terugzending hebt geleverd - afhankelijk van wat zich het eerst voordoet.

Houd er rekening mee dat u niet het recht hebt om een op afstand gesloten overeenkomst te herroepen, onder andere met betrekking tot een overeenkomst

  • waarbij het voorwerp van de prestatie een niet-gefabriceerd goed is, dat volgens uw specificaties is vervaardigd of bestemd is om aan uw persoonlijke behoeften te voldoen;
  • waarbij het voorwerp van de prestatie goederen zijn die bederfelijk zijn of een korte houdbaarheidsdatum hebben;
  • waarbij het voorwerp van de prestatie goederen zijn die worden geleverd in een verzegelde verpakking die na opening om gezondheids- of hygiënische redenen niet kan worden geretourneerd, indien de verpakking na levering is geopend;
  • waarbij het voorwerp van de prestatie een geluids- of beeldopname of computersoftware is die in een verzegelde verpakking is geleverd, indien de verpakking na levering is geopend.

Voor gedetailleerde informatie over herroeping van het contract verwijzen we naar ons Shopreglement.

Reklamacje

Het volgende geldt voor een zogenaamde bevoorrechte koper. Als u geen bevoorrechte koper bent, raadpleeg dan ons winkelreglement voor gedetailleerde informatie over klachten.

In het geval dat wij de met u gesloten overeenkomst niet naar behoren uitvoeren, hebt u het recht om een klacht in te dienen - bij voorkeur per e-mail naar: shop@outletbaby.pl of per post naar Dworcowa 53 Street, 62-001 Chludowo.

In de regel zijn wij aansprakelijk voor de niet-conformiteit van de goederen met het contract, die bestond op het moment van levering en die binnen twee jaar na dat tijdstip werd ontdekt.

Op basis van de bepalingen van de Wet op de consumentenrechten kunt u in deze situatie eisen:

(a) een ruil van goederen

of

(b) de goederen repareren.

In sommige gevallen kunt u ook

(a) het contract herroepen

of

b) een verklaring afleggen om de prijs te verlagen

- details hierover vind je in ons winkelreglement.

omhoog
Shop is in weergavemodus
Volledige versie van de site bekijken
Sklep internetowy Shoper Premium